Saya Sepasang Kasut

Saya sepasang kasut. Nama saya Tiamo. Saya dibeli oleh tuan saya di Midvalley sempena Perayaan Tahun Baru Cina yang lepas. Walaupun harga saya tidak murah, tuan saya mendapati saya sangat selesa untuk dipakai ketika bekerja dalam masa yang panjang. Begitulah caranya saya bertemu dengan tuan saya.

Masa baik berlalu dengan cepat. Tuan saya menjaga saya dengan baik. Dia hanya memakai saya ke pejabat dan selalu menempatkan saya di dalam kereta jika tidak memakai saya.

Malam Khamis, dia menghantar keretanya dicuci. Tanpa disedari, pekerja yang mevakumkan kereta tidak meletak saya pulang ke tempat asal. Tuan saya telah meninggalkan saya. Adakah dia akan mematah balik untuk saya?

Saya menunggu. Satu jam. Dua jam. Tiga jam. Tiada. Sekarang saya tidak tahu saya berada di mana.



HAHAHA shits man. I is so sad. I left that poor shoe in the car wash. There is no where I could have left the shoe anywhere lor. And, I went back on yesterday night. The people told me no shoes wor. Argh!!!!!

CONVERSATION

0 comments:

Back
to top